duminică, 30 iunie 2024

„Rugăciunea mulțumirilor” (părintele Arsenie Boca)

Îți mulțumesc Doamne

Îți mulțumesc azi, că sunt, pentru ziua de mâine.

Îți mulțumesc că am pe masă o pâine...

Îți mulțumesc pentru stropii de ploaie,

Pentru fructe, păsări, flori,

Pentru soarele care răsare în zori,

Pentru cerul cu licăr de stele,

Pentru toate zilele vieții mele,

Pentru firul de iarbă izvorât din fântână,

Pentru harul ce-mi poartă a mea mână

Pe-arcuș de vioară, pe pânză, pe piatră,

Pentru viersul ce curge din mine spre Cer.

Mulțumesc pentru omul blajin și sincer.

Mulțumesc pentru haina pe care o port,

Pentru tot ce mă doare și totuși suport.

Îți mulțumesc pentru cântecul de păsărele

Pentru toate încercările vieții mele.

Mulțumesc pentru puiul de om ce se va naște.

Îți mulțumesc că ai Înviat în noaptea de Paște.

Am atâtea lucruri pentru care să-ți mulțumesc,

Că nu ar fi de ajuns o mie de ani să trăiesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rugăciunea florilor (Din publicațiile Casei Școalelor, Alfred Mosoiu, Sufletul Credinței, Poezii, 1920, București, Luceafărul, pag. 16-19)

Plăpând ghiocelul, Ieșind din zăpadă, Strigă! „Tatăl nostru...” Ca lumea să-l vadă.   „Care ești în ceruri...”  Șopti floarea soare Și-un va...