miercuri, 2 octombrie 2024

Surda n-aude, dar le potrivește (George Budoi)

-Bună ziua, babă Leană!

-Ia, mănânc un pic de slană.

-Mătușico, bre, ești surdă?

-Nu doar slană, ci și urdă.

 

-Câți ani ai, cât ai etatea?

-O duc greu cu sănătatea.

-Ai trecut de nouăzeci?

-Mi-am făcut și loc de veci.

 

-Te-ai grijit, te-ai spovedit?

-Mă dor șalele cumplit.

-Mergi la doctor, iei pastile?

-Cât vrea Domnul să-mi dea zile.

 

-Mai ai vin în damigeană?

-Îi fac moșului pomană.

-Babă Leno,-ți place țuica?

-Să trăiești, mânca-te-ar muica! 


-Păsări ai, niscai găini?

-Am vecinii buni, blajini.

-Te-ntreb iar, mata ești surdă?

-Am și-o ciorbă de leurdă.


-Ții mâncarea-n frigider?

-Cu oțet și cu piper.

-Babo, îți bați joc de mine?

--De, nepoate, cât o ține!...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rugăciunea florilor (Din publicațiile Casei Școalelor, Alfred Mosoiu, Sufletul Credinței, Poezii, 1920, București, Luceafărul, pag. 16-19)

Plăpând ghiocelul, Ieșind din zăpadă, Strigă! „Tatăl nostru...” Ca lumea să-l vadă.   „Care ești în ceruri...”  Șopti floarea soare Și-un va...