duminică, 17 iulie 2022

Capucino copil...

Acum, e rândul lui Capucino să vă emoționeze cu poze de când era doar o bebelină de... 6 săptămâni...


                                 Salutare, dragi prieteni... Salut, noua mea familie...


 

                          Totul e nou pe aici... Încerc să mă obișnuiesc cu mirosul...


Nu prea știu ce e arătarea aia uriașă... Dar cred că sentimentul e reciproc... după cum se uită la mine...


                                                 Pare că vrea să ne împrietenim...



Totuși, fac ce am învățat cât am stat pe străzi... E cel mai sigur mod de a supraviețui...

 

                                              Până am băut apă din același vas...

 

                                                Și am mâncat  din aceeași mâncare...



         Chiar am făcut schimb de vase, fiecare fiind mulțumit de mâncarea celuilalt...

 

M-am lăsat alintată de ceilalți membri ai familiei... Dacă asta înseamnă iubirea de care tot am auzit... recunosc că îmi place mult...


    Am învățat să mă joc cu „arătarea uriașă” care am înțeles că e fratele meu, Flutur...



                                    Dar și singură, cu ce-am mai găsit și eu prin casă...

 

M-am jucat chiar și „de-a v-ați ascunselea”, de m-au căutat cei din familie, vreo oră...


 Uitați-vă mai atent la grămada mare de lemne... Da, eu sunt, tocmai coboram, în timp ce fratele meu dormea bine-mersi pe terasă...


 Am început să-l „terorizez” pe Flutur care scăpa de mine doar urcându-se pe balansoar, până când... n-a mai avut scăpare nici acolo...


Mă cățăram peste tot, nu s-a născut încă bona care să mă poată controla...

 

Fratele meu m-a învățat cum stă treaba cu concertele și ce mult contează să exersezi...


                                              În perioada aceea dormeam mult...


                                                       Pe unde mă apuca somnul...


           Noroc cu familia care mă înțelegea... și îmi oferea  toate condițiile...


Pentru că nu aveam schema completă de vaccinare, totuși, am ieșit și eu la plimbare...


Nu știu să existe o altă familie mai minunată ca cea în care am ajuns... Mi-am dorit nespus de mult o familie și... am primit mai mult decât atât: am primit un „ACASĂ”...




2 comentarii:

  1. Ce bucurie mi-ai facut cu pozele. Ce micuta era Capucino pe langa Flutur. Si imi place ca s-au acomodat repede unul cu celalalt. Stia sa joace si pititea 😍. A avut multe de invatat de la fratele ei, mai ales cum sa faca vocalize. 😉😍 Wow, cum sa catarat ea pe gramada de lemne, si lui Flutur nici nu ii pasa. A ajuns intr-o familie iubitoare si o rasfata pana la maxim. Ma bucur mult ca am vazut-o si pe Capucino cand era micuta, ai niste catei tare frumosi si dragalasi. Va pup si va imbratisez cu mare drag. Sunteti cei mai tari! 💕🥰🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim tare mult, draga noastră Silvia, că ne urmărești de fiecare dată și ne lasi niște comentarii atât de frumoase... Să știi că și eu, în timp ce puneam pozele, m-am emoționat, amintindu-mi de acea perioadă minunată când dragă noastră Capucino era micuță. Pe toți ne-a cucerit, chiar și pe Flutur, care i-a devenit tovarăș de joacă și frate mai mare... Atâta doar, că bietul nostru matracuc nu prea știa cum să facă pe bona, căci, cum se punea să se odihnească, cum micuța își găsea "preocupări" mai ciudate, chiar pisicești. 😁 Vă pupăm și noi și vă îmbrățișăm cu mult drag! 😍🤗💖

      Ștergere

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...