vineri, 15 iulie 2022

Flutur copil...

  Am găsit un set de poze de când era Flutur doar un... Fluturaș de două luni, recent sosit la noi în familie...

                                      Salut, dragi prieteni! Salut, noua mea familie!

                           

                               Tocmai îmi încerc pozițiile în care par... irezistibil...


                                                 Sunt relaxat în totalitate...


                                      

                                            Ei, la telecomandă, eu sunt șeful...

 
 
 Deci, la ce ziceați că ne uităm? Dar, să nu aud de știri...

                           

                         Puțin somnic cu o pernă la picioare este tot ce-mi trebuie...

                          

                                      Gata, m-am trezit! Deci, am pierdut ceva?

                                       

                                                     Câte kilograme ziceai că am?

 
 
 
Am înțeles că tare le mai place bipezilor să li te așezi la picioare...
 


Presimt că voi deveni... cineva...  Deci, trebuie să fac vocalize, nu?



Ba, mai îmi încerc și dantura, deși am dinți de lapte... deocamdată...

                      

                                            Ziceai ceva de poze? Unde, unde?

 

Musai să verific ce ai în farfurie... Mă tem să nu te intoxici cu ceva, uite ce privire ai...


În sfârșit, discutăm și noi ca de la bărbat la... patruped... Deci, să-ți mai explic o dată noile reguli: am voie să fac orice, oricând, oriunde...


                  Uf, cred că trebuie să-i explic cum se ia în brațe o... vedetă ca mine...


                                          Gata, știu ce urmează: smotoceală!


                              Acuma, mă măsoară să vadă câți centimetri am...

 
 
 
Eh, parcă iar sunt obosit...
 
 
 
Și totuși, presimt că am uitat ceva... A, la revede...re...



4 comentarii:

  1. Doamneee, sigur e Flutur? Glumesc, ce micut era. Sa stii, sincer, m-am emotionat cand l-am vazut asa de mic si dragalas, cum statea el langa telecomanda si nu ii facea nimic. El de atunci isi pregatea vocalizele 😍😍.Ce fain se juca cu Luci, bine, mai si prindea un pic de bluza, dar merge, ca doar e o vedeta. Frumusel foc, cum e si acum. A crescut mare si frumos. Cata grija are parintii lui de el. Imi place muuuult, si ma bucur ca ai pus poze cu Fluturas. 😍O astept si pe Capucino cand era mica. Va imbratisez, dragilor. Chiar mi-ai facut o bucurie. Pupici.💕🥰🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim mult, draga mea Silvia! Dacă am promis, trebuia să mă țin de cuvânt, nu? Am zis să pun și explicații la fiecare poză, parcă e mai interesant așa... Să știi că parcă nici mie nu-mi vine să cred ce micuț era matracucul meu drag! Da, sigur urmează și Capucino! Mulțumesc încă o dată pentru idee, căci dacă nu erai tu, nu făceam această pagină. Mă bucur că ți-a plăcut! Pupici și de la noi!

      Ștergere
  2. De mic a fost foarte frumos si calm. Un Fluturas demn de numele pe care l-a primit. Ma fascineaza petele de pe burtica lui. :) Mi-ar fi placut sa pot spune ca poza x e preferata mea, insa imi este greu sa ma opresc doar la una. In toate a iesit super. Stia ca va deveni vedeta si se pregatea inca de pe atunci. :)))
    Va pup pe toti! Am zambit de la prima ora datorita voua!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc mult! Da, eu am fost cea care a vrut neapărat ca pe Flutur să-l cheme astfel. Acum, când zice cineva că pe câinele său îl cheamă Flutur, te gândești la ceva micuț și drăgălaș. Dar când vezi ditamai dulăul (foarte înalt, de altfel) care vine în fugă spre tine, îți schimbi repede părerea. Și pe mine m-au fascinat „pistruii” de pe burtica lui când era mititel. Tare mi-e dor de Fluturaș copil! Atunci, abia așteptam să crească să vedem unde se oprește, iar acum am vrea să dăm timpul înapoi...
    Vă pupăm și noi cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...