miercuri, 13 iulie 2022

Ședința foto

   După acel succes răsunător cu publicul pe… alese, a fost musai să programăm o ședință foto pentru matracuci. De fapt, n-am fi reușit altfel să scăpăm de gura lor, cică, dacă tot vor mai avea un public atât de elevat ca cel recent, de unde să aibă, bieții oameni, fotografii cu vedetele preferate pe care să se poată da autografe? Sau vrem iarăși să-l punem pe matracuc într-o situație delicată și să se gândească la niște soluții „pe moment” nu foarte convenabile? Am văzut, de fapt, că matracucul nu poate lua decizii rapide în funcție de împrejurări, căci tare îl apucă entuziasmul și, fiind foarte surescitat în momentele acelea de maximă tensiune când îi crește adrenalina, parcă-și pierde capul și vrea să dea autografe chiar și pe… mă rog, pe orice i se năzare lui. Ba, mai mult, matracucile ne-au „amenințat” că ne concediază dacă nu ne facem cu adevărat datoria de impresari. Și datoria noastră este și să organizăm ședințe foto… Ce să fi făcut, a trebuit să ne informăm de pe internet și de pe ici, pe colo, de la cei în cunoștință de cauză, să vedem cu ce se mai ocupă un impresar în zilele noastre, ca să descoperim că, într-adevăr, vedetele aci de față, au dreptate. Chiar m-am gândit: „Mamă, dar ce emancipate au devenit în ultimul timp, parcă nu-mi vine a crede că-s aceleași matracuci ca întotdeauna! Ce poate face succesul când ți se urcă la cap...”

   Acestea fiind lămurite, am căutat cel mai bun fotograf din zonă și am făcut, cât de repede s-a putut, o programare, să nu ne trezim înlocuiți fără veste… Căci, cu ifosele astea din ultimul timp ale matracucilor, nici nu știi la ce să te aștepți…

  Dar, vedetele noastre parcă sunt urmărite de ghinion când e vorba de publicitate… Pe când pregătisem totul pentru ședința mult-așteptată, ba ne și eliberasem agenda de alte sarcini, căci nu știam cât avea să dureze toată treaba asta, iaca, tocmai ce primim un telefon inopinat de la fotograful nostru. Acesta, deja plângea cu „lacrimi de crocodil” că e pe cale de a pierde un contract atât de important cu niște vedete care „riscă” să devină… naționale, ce să ne mai ascundem după deget… Omul deja plângea la telefon cu sughițuri, de m-am și speriat că s-o fi întâmplat vreo nenorocire. Și, să știți că da, pentru el chiar s-a întâmplat o nenorocire care avea să-i aducă mari pierderi financiare: făcuse... varicelă și era obligat să stea în casă, în carantină. Matracucile s-au tras înapoi, speriate: „Varicelă? Ce-i aia? Sună… periculos…” Acuma… nu e chiar de murit, le-am liniștit eu pe matracuci, dar nici plăcut nu e să fii plin de bubițe peste tot, din cap până-n picioare, care să te mănânce de-ți vine să-ți dai jos cel puțin două rânduri de piele, cu febră, cu dureri de cap… cu posibilitatea de a virusa și pe alții care nu au avut înainte, când au fost copii. Matracucile s-au mai tras un pas în spate. Ei, na! comedie! (cu accent pe primul „e”)… când și-a găsit și ăsta să se viruseze cu varicelă... taman înainte de ședință… N-a mai putut aștepta câteva zile, cât să finalizeze contractul cu noi? Sau măcar, să se fi îmbolnăvit și el, în perioada copilăriei, ca toți copiii. Dar… ce să faci, degeaba ne lamentăm acuma… Fotograful, săracu’, chiar a fost rezonabil, a încercat să găsească soluții, dar matracucile nu au fost de acord. De fapt, nici noi, să fim sinceri... A vrut să facem, cumva, ședința on-line, că doar are aparatură și tehnologie de ultimul răcnet, cele mai noi apărute pe piață. Ce, nu s-au făcut și ore on-line? Cică, dacă se poate face și educație „la distanță”, de ce nu s-ar putea face și fotografii? Nu și nu… a fost răspunsul matracucilor. O ședință foto este musai să fie în direct, pentru că e foarte important cum cade lumina, umbra, ca să nu mai zic de cadru și de alte poziții în care ele, matracucile să „înlemnească” pentru a ieși niște poze super. Cu asta am fost și noi de acord. Totuși, eu personal, dacă ar fi să-mi ceară cineva părerea (deși, clar, părerea mea nu interesează chiar pe nimeni), cred că matracucilor le-a fost teamă să nu se viruseze și ele cu varicelă, chiar și de la distanță. Oricum, am contramandat ședința, nu fără părere de rău (mai mult din partea fotografului), dar chiar nu puteam să aruncăm cu bani în dreapta și-n stânga doar așa… degeaba…

   Însă, tocmai pe când anulam, de comun acord, contractul, mi-a venit o idee super. Ca să fiu sinceră, lui Luci îi e și frică când îi spun: „Știi la ce m-am gândit?” că nici nu-mi poate da un răspuns clar pe moment (cică, ideile mele îl au, de obicei, protagonist pe el și e clar ca bună ziua că urmează ceva de muncă). Dar, acum, chiar că ideea e genială. De ce să nu poarte fotografiile matracucilor semnătura lui? Căci Luci are mai multă răbdare decât mine și, recunosc, aparatura de care dispune (și care se numește… telefon) este destul de performantă pentru a ieși din această treabă cât se poate de onorabil. Matracucile, când au auzit ideea mea, au sărit în sus de bucurie, bătând din palme, pardon! din lăbuțe, în același timp.

   Nici Luci n-a zis nu, așa că am încercat să profităm de această situație cât de repede, până nu s-ar fi răzgândit noul nostru fotograf. Vedetele noastre au făcut o mulțime de poze, în toate pozițiile, în toate ipostazele, și singure, și împreună, au tras de bietul „fotograf” că vor și cu eșarfă, că vor și fără… Oricum, a fost o ședință foarte reușită, matracucile având acum, la activ, un portofoliu impresionant de fotografii pentru toți admiratorii, pentru toate gusturile. Deci, putem bifa încă o datorie impresarială realizată „ca la carte”… Dar, ce nu facem noi pentru dragile noastre matracuci?


 

5 comentarii:

  1. Ahahahha, la fel de tare se sperie și Mihai când încep cu "știi la ce m.am gândit...?"
    Super tare articolul acesta. M.a distrat maxim. Și chiar aveam nevoie, ca de doua zile zac și eu cu febra și dureri de cap. Te pup, Lora mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu poți să-ți dai seama cât de tare mă bucur să te găsesc aici, chiar și anonim. Hihihi, cu atât de multe lucruri în comun, încep să cred că semănăm mai mult decât am crezut. Da, și eu aveam nevoie de destindere, că parcă nu pot să mă adun de când sunt acasă. Îmi pare rău pentru febra și durerile de cap care te-au pus la pat (când fac imunoglobuline, durerile de cap au devenit companionul meu, dar foarte dezagreabil, recunosc). Nu pot decât să-ți trimit gânduri bune și să îți urez să te faci bine repede! Te pup și eu și te îmbrățișez tare-tare, să-ți treacă mai repede, Vienela mea dragă!

      Ștergere
  2. Era si normal ca frumosii tai sa sara in sus de bucurie. Ce haioasa ai fost cum ai zis: batand din palme. 😍😍Ce frumos au stat ei la sedinta foto, se vede ca sunt vedete. Jos palaria! Nu te supara, mi-ar fi placut sa pui mai multe poze cu ei. 😉Frumos ai povestit, de demna de toata lauda. Super. M-ai binedispus mult, mi-a placut. Va imbratisez pe toti. Pupici! 💕🥰

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim mult pentru aprecieri, dragă Silvia! Sincer, am pregătit mai multe poze pentru ședința foto pe care să le pun la această poveste, dar m-am gândit să nu plictisesc. Însă mi-ai dat o idee: am să fac încă o pagină în care am să pun poze cu matracucile, poze făcute de-a lungul timpului, chiar și în poziții dintre cele mai haioase (căci avem și asa ceva, normal). Dacă noi ne-am bucurat și ne-am distrat, nu de ele, ci împreună cu ele, să nu fim egoiști... Mulțumim încă o dată, atât pentru cuvintele frumoase, cât și pentru ideea pe care mi-ai dat-o și pe care abia aștept să o pun în practică! Vă îmbrățișăm și noi cu mult drag! Pupici!

      Ștergere
    2. In nici un caz nu ai cum sa plictesti pe nimeni, ba din contra, sunt binevenite. Super, ma bucur. De abia astept sa ii vad. Pupici! Cu mare drag!

      Ștergere

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...