vineri, 23 septembrie 2022

Să mergi cu fruntea sus (Georgiana Niță)

Să mergi mereu cu fruntea sus, femeie

Să nu-ți pleci capu-n fața nimănui 

Chiar dacă suferi viața nu se-ncheie

 Ești unică ca tine alta nu-i!

 

Și sufletul să nu ți-l lași călcat

De nimeni niciodată, în picioare

Respectă-te mai mult căci e păcat

Să ai un suflet sfărâmat, care te doare!

 

Învață-te să ai grijă de tine

Iubește-te așa... așa cum ești

Tu ești frumoasă știi asta prea bine

Și altceva nicicând să nu gândești!

 

Femeie, fii mereu pretențioasă

Să nu te mulțumești doar cu puțin

Fă nazuri dacă vrei, fii mofturoasă

Cu sentimentele care îți aparțin!

2 comentarii:

  1. Fata draga, cu tine o sa inceapa sa imi placa poeziile. De doua ori am citit-o, si asa mult mi-a placut. Nu am imaginatia ta ca sa dau niste comentarii fantastice, dar pot spune ca mi-ai captat interesul. Foarte frumoasa si interesanta. Te pup si te imbratisez cu drag. Bine, le trimit si iubitilor tai cea mai mare imbratisare. 💕🥰

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu știi ce bucurie mi-ai făcut cu comentariul tău! Mie îmi plac mult și poeziile și, dacă găsesc un autor mai puțin cunoscut, dar cu niște versuri care-ți merg direct la suflet, le postez la secțiunea Poezii preferate, cu speranța ca și altcineva să se bucure de ceea ce m-a impresionat pe mine. Mulțumesc mult! Pup și îmbrățișez și eu intreaga gașcă! 😍🤗❤️

      Ștergere

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...