vineri, 3 februarie 2023

Mamei (I) -Mircea Micu

Mamă, ești mai frumoasă ca o 

duminică fără sfârșit

când se aude plânsul ierbii

pierând pe câmpul înverzit.

 

Departe, peste vămi de gheață

unde miroase a gutui,

stau stele albe și învață

ruga ta spusă nimănui.

 

Cu cât ne-ndepărtează vremea,

cu cât te uită carnea mea,

eu mă gândesc cu greu la ziua

când nu te voi putea vedea...

 

O, de-aș putea, (dar ce pot oare,

din sărăcia care-o am)

să te întorc din nou la clipa

acelor ani când nu eram...

2 comentarii:

  1. Mi-ar fi placut sa citesc poezia asta inainte sa moara mama, ca sa ii pot citi, ca ei ii placea tare mult. M-a emotionat tare mult aceasta poezie, cu toate ca stii ca nu prea le am. Pupici! 💕🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi place tare mult această poezie, încă de când am citit-o prima oară... Pupici! 🥰🤗

      Ștergere

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...