duminică, 26 februarie 2023

mia/mi-a

                                         mia

Avea o mia pe care o iubea tare mult.

În mână ținea mia de lei pe care o primise de curând.

Fiind o familie numeroasă, de Paști ne vom cumpăra o mia și un miel.

Pe Mia o cunoșteam din copilărie.

 Mia de lei pe care o găsisem, îmi ardea palmele, trebuia s-o dau înapoi.


                                       mi-a

De 8 Martie mi-a dăruit o floare.

Mi-a zis mama să nu am încredere în persoane pe care nu le cunosc. 

L-am strigat și mi-a răspuns imediat.

Pentru că nu am învățat, mi-a dat o notă proastă. 

Mi-a vorbit urât și m-am supărat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...