marți, 30 mai 2023

De ce iubești animalele? (Maica Tereza)

 Pentru că ele îți dau totul, fără să ceară.

Pentru că împotriva omului înarmat, sunt lipsiți de apărare.

Pentru că sunt copii eterni. Pentru că ele nu știu ce este ura sau războiul.

Pentru că nu știu de bani și se consolează doar cu un loc unde să scape de frig.

Pentru că se fac cunoscuți fără să spună un cuvânt.

Pentru că aspectul lor este la fel de curat ca sufletul lor.

Pentru că ele nu cunosc nici invidia, nici ranchiunea.

Pentru că iertarea este încă naturală în ei.

Pentru că știu să iubească cu loialitate.

Pentru că trăiesc fără o casă luxoasă.

De asta nu cumpără dragostea,

Ele doar așteaptă asta.

Și pentru că sunt tovarășii noștri, prieteni eterni, nimic nu ne poate despărți.

Pentru că sunt în viață.

Pentru asta și pentru alte o mie de lucruri, merită dragostea noastră. 


 



2 comentarii:

  1. Uite, o asemenea poezie ma emotioneaza mult, pur si simplu nu am cuvinte...Este foarte adevarat ce am citit, si sunt mai multe... dar nu imi vin in minte acum, e prea dimi. Ma bucur mult ca ai pus poza cu frumosii tai. Am dat pe mare sa ii vad mai bine. Cum se uita Capucino, are o privire tare dragalasa si smechera. Va pup, dragilor! ❤🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că și pe mine mă emoționează... Oricum, doar cine are animale poate înțelege sensul acestor cuvinte. Mă bucur mult că te numeri și tu printre ei! Pupici și de la mine! 🥰❤️

      Ștergere

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...