sâmbătă, 1 aprilie 2023

Tratament… diferențiat

  Bineînțeles că nu a mai fost suficient s-o păcălim pe Capucino a noastră cu „Cântecelul matracucii…” Căci, de câte ori zicea Luci „No, cum îi cu cântecelul ăla?” și ieșea afară, matracuca și-a cam dat seama că se întâmplă ceva dubios. Așa că nu mai era chip s-o aduc în cameră, voia să iasă și ea. Ce puteam să fac, trebuia să recurg la… artileria grea, motiv pentru care deschideam frigiderul și, după ce-i spuneam: „Nu cumva să afle frate-tu!” tăiam câteva feliuțe de… șuncă, tobă, cârnați, mă rog, ce mai găseam și eu pe-acolo. După această îndeletnicire, ne îndreptam, de data asta, cu mare bucurie (din partea ei) în cameră unde primea extra-suplimentul prin „Șezi!”, „Culcat!”, iar „Șezi!”, iar „Culcat!” și, după ce nu mai aveam ce-i da, era musai să trec la o procedură cât se poate de profesionistă (din partea mea) și de plăcută (pentru ea), adică de masat diferitele părți al corpului și… desigur… urechile. Ce... „Unde-i Flutur?” Mai degrabă… „Care… Flutur? Cine-i ăla?”

  După ce se întorceau acasă plimbăreții, Capucino fugea repede să-l amușine pe frate-su și, desigur, să se laude (deși îi spusesem să nu afle nimeni, dar... ți-ai găsit cine să mă asculte!). O apuca nițel ciuda când simțea izuri străine pe blănița lui Flutur pe care-l studia din vârful botului până în capătul cozii. Așa afla o mulțime de lucruri interesante: un alt câine aflat pe stradă a sărit la bătaie..., fire de iarbă care nu erau din curtea noastră..., praf care se găsea doar pe asfalt... Și, chiar ar fi apucat-o pandaliile și scandalul la adresa tuturor, dacă nu ar fi simțit și matracucul că ceva dubios s-a întâmplat pe când el se bucura de plimbare. „Fată, ce-ai mâncat bun? Și nu încerca să negi, că botul te dă de gol. Dacă nu te-ai spălat pe dinți...Astfel, Capucino n-apuca să deschidă gura, căci se oprea brusc și, foarte fericită, îi făcea în ciudă matracucului, expunându-i, cu lux de amănunte, cât de apetisant arăta bucata aia din care se înfruptase, chiar și câte feliuțe devorase cu atâta poftă. Asta era răzbunarea ei că fusese lăsată pe dinafară. Normal, Flutur saliva puternic, dar… nu tot un fel de supliment era și plimbarea de care avusese parte? Ca urmare... ce să facă, înghițea în sec și aștepta masa de seară, căci știa că atunci și el, și matracuca, se vor bucura de ceva bunătăți pe lângă plictisitoarele boabe.

  Așa că, nu-i de mirare că, seară de seară, cu același ritual în desfășurare, matracuca, părea că se… pătrățește, în timp ce Flutur devenea mai sprinten și mai… suplu... 


 


7 comentarii:

  1. Asa de mult imi place cand povestesti ce fac iubitii tai frumosi, ca imi vine sa citesc de 100 de ori. 😉Pai asa fac fetitele, se mai lauda si ele cu ce au bun. 😍Imi pare bine ca i-am vazut, dar ma crezi ca mi-ar placea sa faci un video cu ei. Sunt tare frumosi amandoi. Va trimit o mare imbratisare si multi pupici! 💕🥰

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur mult că ți-a plăcut! Și dacă tot ai zis de video, ți-am trimis pe messenger o filmare cu matracucile de anul trecut. Aici, când am vrut să pun video, nu mi s-a permis pe motiv că e prea mare fișierul respectiv. Probabil că se poate, dar nu mă pricep eu. Așa că, ce să fac, pun doar poze...🙃
    Îți mulțumesc pentru comentariu, pentru aprecieri și pentru că ești mereu alături de noi! Trimit și eu pupici și îmbrățișări cât încape! 🥰🤗

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaii !! Si asa seara de seara?? Mai aveti toba?? Te pup !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dragă Ana, așa a fost seară de seară până a făcut Luci aprindere de plămâni. Atunci, plimbările Lui Flutur s-au sistat, căci, îți dai seama, Luci de-abia stătea în picioare și avea niște accese de tuse... În perioada aia, bietul matracuc îl certa, efectiv pe Luci: „Da' ce faci? Nu mergem la plimbare? Hai, ridică-te!”
      Plimbările încă nu au fost reluate. Luci mai tușește și, în altă ordine de idei, la noi se instalează din nou iarna, ninge așa cum am fi vrut să ningă cu câteva luni în urmă... Florile de primăvară înflorite, cireșul și piersicii înfloriți și ei aproape de tot... Dacă îngheață... adio fructe!
      Să știi că mai avem tobă, a cumpărat Luci recent. Te pup și eu!

      Ștergere
    2. Flutur il poate certa cat vrea pe Luci,important e sa ii treaca tusea,nu e de joaca cu aceste raceli complicate. Insanatosire grabnica . Va pupam . Ai citit Zuleiha deschide ochii. Nu gasesc semnul intrebarii pe tastatura aliexpres de la tableta hahahhahahah trebuie sa intru la setari,vaiiii

      Ștergere
    3. Da, tocmai de aceea Flutur e cam supărat, dar nu avem ce face... Luci mai făcuse o dată aprindere de plămâni când era copil, așa că știe că nu e de joacă... Și mama bunicii, de aprindere de plămâni a murit, la doar 37 de ani.
      Încă după ce se întoarce acasă de la serviciu, mănâncă și cade... lat, cum se spune, epuizat, ar dormi non-stop (pe timpul bolii slăbise, căci n-a avut nici poftă de mâncare). Dar e spre bine, Slavă Domnului!
      N-am citit cartea de care scrii, dar uite că este la un anticariat la doar 20 de lei. Vai, am atâtea cărți începute...musai să mă adun...

      Ștergere
    4. E slabit,normal. Pana isi recapata puterile mai are nevoie de rabdare. Corpul ii cere sa se odihneasca !! Sper ca sunteti bine !
      Poate nu e nevoie sa cumperi cartea neaparat. Mai bine sa o iei imprumut ,nu stiu daca iti va placea... Mi-a placut ce ai ales ultima data,cele scrise de jurnalista....etc abia astept sa imi spui cum au fost :)

      Ștergere

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...