marți, 3 ianuarie 2023

De sărbători...

                       Au! mai încet, că mă lași fără blană, taman în miez de iarnă...


 Nu știu tu ce planuri ai, dar fac pariu cu tine că cealaltă parte o „aranjezi” la anu'...

 

Așa-i că nu se vede că o parte îi țesălată și cealaltă nu? Trebuie să știi cum să stai, să arăți ca un „profesionist”...


 

                   Uite ce bine-mi stă și ca ciobănesc german... Nici n-ai zice că-s carpatin...

 

După o verificare riguroasă, în care am fost întorși pe toate părțile de către „controlul calității” (sper c-ați observat ce frumos îmi aștept rândul), s-a dat „undă verde”, adică pot începe sărbătorile...


             Bipeda asta își arată dragostea tot timpul, dar mai ales de sărbători...


Of, și i-am spus, când face selfie să nu mă ia așa aproape, că-mi face  nasul mare... Da' parcă mă ascultă cineva...


           Tot noi, după vreo două pahare de „leșinată”...  Da' cred că se observă...


Am crezut că nu mai terminați cu pozele, că vreau și eu... Să vezi ce mă oftic dacă are matracucul mai multe poze ca mine!


                                 Stai, să-mi pun „privirea” aia seducătoare de divă...


                                 Și înc-o poză din profil, tot aici, în studioul foto...

 

 Clar că voiam poze și cu bipeda... Deși, cred că ăsta-i numa' începutul...


                                                  Aici a apucat-o iarăși dragostea...


                                              Și pupatul... Noroc că mie-mi place...


                                               Normal că a vrut poze și de Revelion...


Da, sigur că a vrut să mă ia în brațe, să se vadă cât m-am îngrășat... Ce se mai bucură matracucul... cică numai el să aibă o poză nereușită?


                               A fost musai să-i spun bipedei la ureche „oful” meu...


Dar când am văzut-o că zâmbește... sincer, m-am speriat... Așa ține ea cu mine?


M-a liniștit când mi-a spus că și ea a luat-o nițel în sus cu kilogramele, dar nu e cazul să ne facem probleme, că doar așa-i la sărbători... M-am destins „brusc și subit” (bipeda asta știe exact ce și când să spună)...


                                Așa că iată-ne pe amândoi, cu „burdihanele” pline...

                               

                                                              Unii pe sub masă...


                                                  Alții pe lângă masă... care cum...

 

  Și cu asta, sărbătorile de iarnă au luat sfârșit... Dar, fiindcă suntem la început de an (încă), vă doresc atât eu, cât și matracucul, multă sănătate, pace și iubire și... tot ce vă mai doriți pe lângă toate acestea! La mulți ani, dragi prieteni!





2 comentarii:

  1. Doamneee, ca tare frumosi sunteti. De rasfatati, nici nu mai zic. 😍Vad foarte multa iubire la voi si imi place mult. Tare imi sunteti dragi, gasca mea faina! Va dorim si noi un sincer La multi ani si un an nou mai bun! Pupici si imbratisari! 💕😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim mult, draga noastră Silvia! Da, ai dreptate, sunt tare răsfățați, iar de iubiți nu mai zic... Și voi ne sunteți tare dragi! Pupici și îmbrățișări vă trimitem și noi! 🥰🤗😍

      Ștergere

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...