luni, 9 ianuarie 2023

Semne bune anul are…

  Anul 2023 a început cum nu se poate mai bine, chiar sub cele mai bune auspicii, aș putea spune, în ceea ce privește matracucile. Vestea despre aventurile talentatelor vedete într-ale muzicii s-a dus până hăt departe, peste mări și țări, de au ajuns să fie apreciate și aclamate chiar și de persoane care nu le-au auzit sau cunoscut în mod direct, dar își doreau foarte mult să fie prezente la un concert de-al lor. Sau, măcar să aibă, acolo, o poză cu ele... cu autograf ar fi și mai și...

  Tocmai de aceea, acum, matracucile sunt într-o perioadă de promovare a imaginii lor, fiind mediatizate și re-mediatizate cam peste tot: ședințe foto, reclame, calendare… Dacă vă spun că imaginea lor a ajuns să fie pictată și pe căni de cafea de mari artiști ai vremii (care, sinceră să fiu, s-au simțit foarte onorați de o asemenea șansă, așa am auzit), poate nici nu mă veți crede. Dar, ca un impresar serios ce sunt (și nu doar eu, ci și Luci), desigur că nu vorbesc doar ca să mă aflu în treabă, fără a putea argumenta ceea ce spun cu dovezi cât se poate de solide. Îți dai seama, ce mare lucru să-ți începi ziua bând cafea dintr-o… Capucino... Sau să-ți iei porția de cofeină dintr-un Flutur... nu e chiar de ici, de colo...

  Matracucile, prin felul lor de a fi, foarte sociabile, foarte originale, atât în concertele lor, cât și în purtări, în viața de zi cu zi, fără a fi orgolioase ori cu nasul pe sus ca multe alte vedete de care am auzit că li s-a urcat succesul la cap, și-au făcut prieteni cam peste tot, chiar și în afara granițelor țării, prin Scoția, prin Italia, Spania, chiar și în Belgia am auzit că ar avea ceva cunoștințe. Cum or fi reușit o asemenea performanță, habar n-am că, din câte știu eu, n-au făcut altceva decât să-și exteriorizeze sentimentele prin muzică, ce e așa de special? Recunosc că au, într-adevăr, și niște mutrițe adorabile și nițică carismă, pe lângă ceva talent… Dar… na! dacă zic ceva, pot fi acuzată că sunt nițel invidioasă, așa că… nu zic nimic.

  Deci, dacă vă întrebați, matracucile au un program destul de încărcat acum, la început de an. Nici nu s-a terminat bine vacanța că au și început cu munca. Dar, când le văd cât sunt de fericite, de entuziasmate de ceea ce li se întâmplă, nu pot decât să mă bucur pentru ele, căci... semne bune anul are...

Dovada că am vorbit cât se poate de serios... Mulțumim, încă o dată, artistei și, nu în ultimul rând, prietenei noastre pentru acest cadou neașteptat și minunat, în același timp!


4 comentarii:

  1. Îmi pare bine că v-au plăcut!!! Să vă bucurați în noul an, și de căni, și de,, matracuci'', și de lucruri bune!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim mult! Să dea Dumnezeu cât mai multe lucruri bune la toată lumea!

      Ștergere
  2. Wow, wow cat de frumoase sunt canile lui Flutur si Capucino. Imi plac mult. Adevarul este ca sunt niste vedete foarte cunoscute si le iubeste lumea, inclusiv noi, doar stii. Frumos din partea prietenei voastre, asa cadouri mai rar. Nu-mi ramane decat sa ma bucur alaturi de voi si sa va trimit multi pupici intregii echipei. 💕😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, trebuie să recunosc că nu ne-am așteptat... Prietena mea știe ce reprezintă matracucile pentru noi și a dorit să ne facă un cadou în care să le includă și pe ele. Adevărul este că tare bine a nimerit-o... Mulțumim mult pentru cuvintele frumoase! Pupăm și noi gașca voastră minunată! 🥰😍🤗

      Ștergere

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...