joi, 2 martie 2023

De fiecare dată când păcătuiesc (Lăcrămioara Lucia Boiciuc)

 Prima dată pe cruce Iisus

Singur pentru păcatul meu s-a dus

A fost scuipat și a fost lovit

Din iubire pentru mine a murit.


A îndurat spinii și biciul

Pentru a-mi deschide raiul,

Căci acolo El cheamă sufletul meu

Și-mi spală păcatul greu.


Acum de fiecare dată când păcătuiesc 

Din nou pe Iisus eu singură  Îl răstignesc.

Cu mâinile mele Îi bat cuiele

Și Îi adâncesc mai mult rănile.


Acum Îl doare mai tare ca înainte,

Nu spune nimic, doar plânge fierbinte,

Lacrima Lui curată

Spală lumea toată.


Îmi ridic privirea rece spre cel pe care L-am răstignit,

Văd că din ochii Lui senini nu curge sânge, deși a suferit,

Ci din profunzimea inimii Sale vine o rază caldă

Și asupra sufletului meu revarsă o lumină blândă.


Coboară în inima mea și îmi dă iar viață,

Mă umple de iubire, speranță și credință.

El crede în mine și pentru asta a venit, 

Eu cred în EL și de asta L-am primit.



2 comentarii:

  1. Doamne Loredana,minunat!! Am sa i-l trimit dascalului de la strana,poate o canta ca o priceasna !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea care a scris poezia, Lucia, îmi este o prietenă foarte dragă, ne știm din facultate. Și foarte talentată! Poezia aceasta îmi place și mie tare mult! I-am spus când mai are versuri, să-mi dea voie să i le postez pe blog, căci poeziile ei chiar merită să fie citite și cunoscute! Te îmbrățișez, dragă Ana!

      Ștergere

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...