joi, 23 martie 2023

Poezia unui câine (sursa internet)

Eu sunt cel care te așteaptă mereu.

Mașina ta are un sunet special pe care mi l-am imprimat pe simțuri și 

îl pot recunoaște printre o mie.

Pașii tăi au un timbru magic.

Vocea ta este muzică pentru urechile mele.

Dacă văd bucuria ta, mă face fericit!

Parfumul tău e cel mai bun.

Prezența ta îmi mișcă simțurile.

Trezirea ta mă trezește.

Te privesc cum dormi și pentru mine ești totul pentru  mine.

Privirea ta este o rază de lumină.

Mâinile tale pe mine au ușurința păcii și afișarea sublimă a iubirii

infinite. Când ieși, simt un gol imens în inima mea.

Te aștept iar și iar.

Eu sunt cel care te voi aștepta toată viața azi, mîine și întotdeauna:

Sunt câinele tău.

 
Capucino...
                                                 
                                                                       Flutur...


4 comentarii:

  1. Ce poezie frumoasa si emotionanta. Asa este, e adevarat tot ce scrie acolo. Mi-a placut. Hop, o vad si pe Capucino, dar de ce nu l-ai pus si pe Flutur? Nu era disponibil? 😍😉Ce frumos se uita, stie ca o pozezi si ii place. Va pup, dragilor! 💕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa mi se pare și mie, că e adevărat tot ce scrie în poezia asta... Mă bucur că ți-a plăcut! Și, pentru că m-ai întrebat, iaca, l-am pozat și pe Flutur într-un moment în care se alinta, căci mai are și el momente d-astea (ca noi toți, de altfel) :))) Vă pup și eu, dragii mei!

      Ștergere
    2. Ma bucur mult ca l-am vazut si pe Flutur, mai ales in momentele lui de alint. Iti multumesc frumos. E atat de frumos, bine ambii catei ai tai sunt frumosi foc. Pupici pentru voi si multe imbratisari!

      Ștergere
    3. Mulțumim mult, Silvia! Ei, cu atâtea laude, amândouă matracucile o să și-o ia în cap... Pupici și multe îmbrățișări și de la noi!

      Ștergere

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...