joi, 2 martie 2023

miau/mi-au

                                               miau

Pisica face: miau!

Pe când mă plimbam eu prin cameră, dintr-o dată aud de sub pat: miau, miau!

Of, iar am scris „miau ca pisica!

Miau” este interjecție.

Astăzi am învățat când se scrie „miau” împreună.


                                              mi-au

La întrebarea mea, ei mi-au răspuns într-un singur glas.

Mi-au dat vestea cea bună. 

Fetele mi-au confirmat că bănuielile mele erau adevărate.  

Când i-am întrebat de ce mi-au spus minciuni, nu au știut ce să-mi răspundă.

Mi-au făcut anumite aluzii ca să înțeleg la ce se referă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...