miercuri, 29 martie 2023

Dragul meu cu 4 piciorușe (sursa internet)

   Îți mulțumesc pentru că de fiecare dată când ajung acasă, tu mă aștepți și îmi sari în brațe, aruncând coada în stânga și în dreapta. Îți mulțumesc pentru fiecare dată când îmi dai lăbuța fără ca eu să ți-o cer. Îți mulțumesc pentru fiecare dată când ai făcut pe clown-ul cu mine, făcându-mă să zâmbesc și să uit de probleme. Îți mulțumesc pentru nasul tău ud pe care îl pui mereu în mâna mea.

  Îți mulțumesc că nu m-ai mințit niciodată, că m-ai acceptat așa cum sunt, că m-ai „adoptat” și mi-ai oferit încrederea ta. Îți mulțumesc că mi-ai fost mereu alături când acei puțini prieteni pe care îi aveam m-au lăsat baltă la greu.

  Te voi iubi pentru totdeauna.

      
Semnat:
Omul tău!

 

2 comentarii:

  1. Ei...uite, asemenea poezioara pe mine ma emotioneaza tare mult. Ce frumos stau impreuna iubitii tai, tare sunt dragalasi. Asa ma bucur ca i-am vazut. Va pup, dragilor! 💕💕💕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! Poeziile sau, mă rog, textele de acest fel, pot fi pe deplin înțelese doar de cei care au acasă un suflețel cu 4 piciorușe care ar fi în stare, cu adevărat, să sară în foc pentru "omul lui"... Mă bucur că și tu ești unul dintre ei! Vă pup și eu și vă îmbrățișez cu mult drag! ❤️

      Ștergere

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...