duminică, 9 ianuarie 2022

Dieta

 

Capucino este la dietă… Ce s-a întîmplat? Păi, ne-am dus la cabinetul veterinar cu matracucile să le luăm tratamentul de deparazitare internă și externă. Normal, trebuiau să fie și cântărite. Și…  surpriză, Capucino avea cu 600 de grame peste limita de 10 kg, normală, de altfel, pentru un „metis pur-sânge” ca ea. Așa că ne-am sfătuit, eu cu soțul meu, să-i dăm mai puțin de mâncare ca de obicei, așa, sigur ar reveni la greutatea potrivită. Zis și făcut, am început dieta. Doar că am uitat să luăm ceva în calcul. Astfel, când le dăm de mâncare, Flutur nu vine întotdeauna atunci la masă, așa că drăguța de Cino, mănâncă ce mănâncă de la ea, după care face o vizită și pe la vasul vecin (musai boabele să fie combinate cu ceva bunătăți, altfel, mofturoșii noștri pot face greva foamei chiar și două zile). Așa că, draga noastră matracucă, face să dispară bunătățile din vasul lui frate-su (cu boabele n-are treabă) și ne tot miram noi cum, dându-i mai puțin ca de obicei, Capucino a noastră arată ca un butuc numa’ bun de pus în sobă (că tot a venit sezonul rece). Am pus chiar și cântarul în funcțiune, nu cumva să ne înșelăm. Nici vorbă, Capucino nu numai că n-a slăbit, ci, pe lângă cele 600 de grame, a mai pus 400, așa, măcar să fie cifra rotundă. Șmechera asta mică își cunoaște interesul și puțin îi pasă ei de dieta noastră, de parcă ne-ar zice: „Ce credeați, c-o să rabd eu de foame pentru dieta voastră? N-aveți decât să o țineți voi!” Că tot zicea Luci că matracucile noastre sunt prea deștepte pentru noi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inscripție pe o ușe (Tudor Arghezi)

Când pleci, să te-nsoțească piaza bună, Ca un inel sticlind în dreapta ta. Nu șovăi, nu te-ndoi, nu te-ntrista. Purcede drept și biruie-n fu...