marți, 11 ianuarie 2022

Patul

   I-am cumpărat lui Flutur un pat special pentru el. Capucino avea deja două. Oricum, patul lui Flutur face cât amândouă pătuțurile lui Cino, poate chiar trei. Si am dat și o grămadă de bani pe el. Reacția lui Flutur? Nu-l interesează. Am încercat în fel și chip să-l fac să accepte patul. I-am citit și descrierea produsului, cică și un rege ar putea dormi în el, materialul din care-i confecționat este extraordinar de pufos, oferind, pe lângă un somn odihnitor și un confort „de zile mari”. Pentru mai multă convingere, m-am pus chiar și eu în el să vadă ce comod e… Degeaba! Nu reușesc să-l fac să renunțe la canapeaua lui verde din bucătărie… Parcă mi-ar spune: „Dacă-ți place atât de mult, n-ai decât să dormi tu în el!” Evident, nu dorm eu în el, dar ghici cine a renunțat la confortul celorlalte pătuțuri, ca să se facă stăpână peste ceva ce nu era pentru ea? Dar acum… ce să mai zic? Măcar îl folosește cineva, să nu se spună că am dat banii degeaba… Copiii ăștia cu ifosele lor...

  Acum, dacă îl întreb pe Luci: „Unde-i Capucino?”, el îmi răspunde: „Unde să fie? La locul ei… În patul lui Flutur...”


 

 

8 comentarii:

  1. Seara bună! :)
    Mă bucur fparte mult să citesc aventurile cățeilor! Scrii frumos, cu suflet!
    Mă relaxează să te citesc.


    Ramona

    RăspundețiȘtergere
  2. Îți mulțumesc din suflet! Sper să le placă și altora...

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Au ce au copiii noștri patrupezi cu pătuțurile speciale, preferă canapelele... Nu știu cum stă Darko cu ifosele, dar al meu dă deja pe dinafară, atât e de plin... Mulțumesc din suflet pentru cuvintele tale, asta îmi dă curaj. Am să-ți urmăresc și eu blogul cu mare placere! Pupici!

      Ștergere
  4. Povestile tale despre Flutur si Capucino ma binedispun mereu. E o adevarata placere sa te citesc! Plus ca am mereu impresia ca vad scene din casa noastra, unde Bruno si Onix se comporta la fel ca ai tai/vostri. 😍
    Felicitari pentru blog! Arata foarte bine si deja pare sa aiba succes! 🥰💖

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc mult, draga mea Vienela! Am avut mari emoții dacă să creez acest blog sau nu, adică mă întrebam dacă nu cumva voi fi singura mea cititoare (în afară de tine, care m-ai susținut mereu, și, desigur, soțul meu). Să știi că atunci când matracucile noastre fac vreo năzbâtie, îmi vin în minte Bruno și Onix, mai ales că am văzut din postările tale ce mult seamănă (în comportament) cu Flutur și Capucino. Vă îmbrățișez pe toți!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Loredana,ma bucur ca de acum iti pot citi blog-ul. Catelul nostru nu are pat pt ca e atat de pufos ca doarme pe parchet.Iarna si vara. Imi e mila de el dar vrea doar asa si atunci nu mai cheltuim banii sau nu mai pierd timpul sa ii citesc instructiunile ! O seara faina. Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună seara, Ana! Capucino avea deja două pătuțuri și am zis să-i iau și lui Flutur. Dar, el preferă canapeaua din bucătărie, așa că Cino a pus stăpânire și pe pătuțul care-i era destinat lui. Mulțumesc că-mi urmărești blogul! O seară frumoasă îți doresc și eu!

      Ștergere

O poveste de demult...

  Am fost atât de impresionată de această întâmplare povestită de mătușa mea, sora mamei, în ceea ce-l privește pe fratele străb...