luni, 21 februarie 2022

c-al/cal

                       c-al

Vezi c-al meu este mai bun?

Știm c-al nostru a câștigat.

Nu mi-ai spus c-al tău a fost acolo.

Ei bine, află c-al meu a venit acasă șchiopătând.

Am observat c-al șaptelea a abandonat cursa.

Nu știam c-al ei a căzut la examen.

C-al lor a fost prezent la spectacol este o noutate pentru mine.

Trebuie să știi c-al tău copil a jucat excelent în piesa de teatru.


                      cal

 Am  un cal și o  iapă.

Vrei să spui c-ai văzut un cal sălbatic?

Noi avem un cal alb și unul negru.

Din toată herghelia, un superb cal roib ieșea în evidență.

Până și Creangă avea un Cal Bălan în Amintirile lui...

Am auzit că un cal arab este deosebit de scump.

Se crede că Ulise a avut ideea construirii unui cal uriaș din lemn, cu un rol decisiv în cucerirea cetății Troia de către ahei.

Cu un cal ajung mai repede la destinație.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...