duminică, 27 februarie 2022

Rugăciune pentru lume (după Cuviosul Paisie Aghioritul)

Dumnezeul meu, să nu-i părăsești pe robii Tăi care  trăiesc departe de Biserică; dragostea Ta să-i aducă pe toți lângă Tine.

Pomenește, Doamne, pe robii Tăi care suferă de boli trupești sau sufletești.

Pomenește, Doamne, pe conducătorii țărilor și ajută-i să conducă creștinește.

Pomenește, Doamne, pe copiii care provin din familii cu probleme.

Pomenește, Doamne, pe toți făcătorii de rele, luminează-i și ajută-i să se îndrepteze.

Pomenește, Doamne, Biserica noastră, pe slujitorii  sfințiți ai Bisericii și pe credincioși.

 Pomenește, Doamne, pe toți cei din mănăstiri.

Pomenește, Doamne, pe robii Tăi care sunt în vreme de război.

Pomenește, Doamne, pe robii Tăi care sunt prigoniți, pe cei săraci și pe cei fără casă.

Pomenește, Doamne, toate popoarele, să le ții în brațele Tale, să le ferești de rău și de război.

Și iubita noastră țară să o acoperi cu Sfântul Tău Acoperământ, păzind-o de orice rău.

5 comentarii:

  1. Doamne ajuta !! Nu am mai citit aceasta rugaciune pana acum.Slava Lui Dumnezeu pentru toate,ma bucur sa o citesc aici prima data.Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajută! Am găsit această rugăciune la părintele Constantin Necula și mi s-a părut foarte potrivită pentru situația actuală. De aceea am și pus-o aici. Slavă Lui Dumnezeu și să ne aibă pe toți în Paza Sa! Mulțumesc și eu, dragă Ana!

      Ștergere
    2. Am pus acest post ca pin la video cu cartea de azi de pe youtube :) La parintele Constantin Necula mereu gasim alinare si cearta constructivac;)

      Ștergere
    3. Am văzut, mulțumesc mult, Ana! Tocmai ascult cartea... Îmi place mult și părintele Constantin Necula.

      Ștergere
    4. Parintele Constantin Necula e minunat,ascult multe conferinte de ale lui.Maine imi ajunge o comanda cu cartile parintelui Visarion Alexa si nu mai tin minte daca am reusit sa pun in cos inca ceva de la parintele Necula.Cred ca da. M-au zapacit putin la plata online si unele comenzi mi le-au confirmat,altele le-au refuzat...nu mai stiu ce am cumparat :))) o sa aflii pe youtube in urmatoarele luni :)

      Ștergere

Inscripție pe o ușe (Tudor Arghezi)

Când pleci, să te-nsoțească piaza bună, Ca un inel sticlind în dreapta ta. Nu șovăi, nu te-ndoi, nu te-ntrista. Purcede drept și biruie-n fu...