marți, 28 iunie 2022

ceai/ce-ai

                        ceai 

Beau ceai de fructe de pădure.

O cană cu ceai dimineața și o felie de pâine cu unt ține de foame. 

Pentru a mă calma, voi bea un ceai de tei.

Am început o cură de detoxifiere cu ceai din frunze de nuc.

Dacă ești răcit, un ceai cu lămâie, îndulcit cu miere îți va face bine.


                      ce-ai

Tu ce-ai mai făcut de când nu ne-am văzut?

 Nu știu ce-ai cu mine, că doar nu ți-am făcut nimic.

Și acum ce-ai vrea, să-ți prepar și cina?

Ce-ai mai merge și tu în concediu...

Știu exact ce-ai fi devenit, dacă nu eram eu să te susțin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...