marți, 18 octombrie 2022

Schimbul

  Tocmai mi-am dat seama de ceva și acum mi se pare atât de evident, că mi-e ciudă pe mine că nu mi-am dat seama mai repede. Cred că matracucul vrea să renunțe la canapeaua lui… Nu-mi vine să cred, cât m-am chinuit să-l fac să renunțe și, când colo… Ooo, dar să nu credeți cumva că și-a venit în fire și acceptă patul pe care i l-am cumpărat și în care doarme, de cele mai multe ori, Capucino. Nu, el aspiră la ceva mai înalt de atât, adică la... canapeaua din living.

  Chiar așa, matracucul nostru are gusturi dintre cele mai alese, canapeaua din living e mai nouă decât cea din bucătărie, ca să nu zic că e și mai confortabilă, doar fusese dormitorul nostru înainte de a ne muta la mansardă. Acum, dacă stau bine să mă gândesc la tot ce s-a întâmplat de la începutul anului încoace… cam are logică. Dar, să vă spun... Încă din prima noapte a acestui an, Flutur și-a părăsit canapeaua lui și s-a mutat în dormitorul nostru vechi unde era patul desfăcut și unde putea dormi „împrăștiat”, de ocupa mai mult de jumătate din pat. Până la urmă, noi ne-am gândit că n-ar strica dacă livingul ar rămâne… living, așa că am strâns patul, gândindu-ne că matracucul va renunța să mai doarmă în el. Da’ de unde, nici vorbă. Când am văzut că tot pe canapeaua noastră doarme, am luat măsuri mai… drastice. Am închis ușa camerei. Asta, însă, nu l-a împiedicat să intre, că doar atâta lucru știe și el. Am luat măsuri mai dure: am blocat ușa, punând un scaun în fața ei. Flutur a avut răbdare, a revenit la canapeaua lui verde și, după ce am văzut că seară de seară ne conduce sus, dar din cauza parchetului, rămâne pe trepte și se întoarce, cam supărat, Luci a pus pe hol un covor mare care l-a făcut pe matracuc mai încrezător (pe parchet lunecă de parc-ar fi la patinoar), așa că acum doarme și el la capătul patului pe un covor plușat, până i se pare prea cald și revine jos pe canapeaua… maro din living, dacă prinde ușa deschisă. Dacă nu, se reîntoarce la canapeaua lui verde.

  Acum, nu știu ce să mai cred... Matracuca are tot mai multă libertate în ceea ce privește canapeaua verde. Flutur petrece tot mai mult timp în living pe canapeaua de aici. Oare chiar vrea să renunțe la canapeaua lui? Sau vrea să se facă stăpân și pe canapeaua noastră ca să aibă două (una de zi și una pe timp de noapte)? Încă nu prea știu ce are de gând, dar… vă țin la curent.

              
                   Flutur, dormind „împrăștiat” pe canapeaua din living...

 

                                          Flutur, după ce am strâns canapeaua...


2 comentarii:

  1. Fiecare cu canapeaua lui, imi place asa, si Darko a zis ca ii place si lui. Zice: Prietenii mei sunt foarte smecheri si destepti. 😉🤗Fluturas mama, nu iti convine sa stai pe canapeaua stransa? Noi credem ca Flutur vrea sa fie stapan peste tot, dar nu stim sigur, asa ca iti multumim ca vrei sa ne tii la curent cu tot ce vrea el. Bine-nteles ca vrem sa aflam si de Cappucino mai multe. Mi-a placut maxim povestioara lor. Mai asteptam povesti cu ei si ce fac. Va pupam si imbratisam, gasca frumoasa! 💕🥰💕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, draga noastră Silvia, fiecare cu canapeaua lui: Capucino, cu canapeaua lui Flutur, plus trei pătuțuri, dintre care doar două erau ale ei, Flutur cu canapeaua noastră din living și noi cu... patul de sus (singurul pat neîncercat de matracuc... încă). Oricum, se pare că cea mai bogată este, deocamdată, matracuca, la câte paturi pare să aibă. Mai ales că ea chiar a încercat comoditatea tuturor paturilor din casă... Sigur că vă voi ține la curent, și eu sunt curioasă de cum vor evolua lucrurile. Mulțumesc mult pentru comentariu! Îi mulțumesc și lui Darko, care a dibuit corect cam ce prieteni are.... 😁 Vă pupăm și noi cu drag și vă trimitem o îmbrățișare mare cât casa! 😍🤗❤️

      Ștergere

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...