miercuri, 9 martie 2022

Unii și alții (Licuța Pântia)

 Unii vor iubire, alții vor putere,

Unii doar un umăr pentru-o mângâiere,

Unii casă mare și mașină nouă, 

Alții doar o umbră, unde să nu-i plouă,


Unii să audă, alții să vorbească,

Unii doar o clipă cerul să privească,

Unii o moșie mare și bogată,

Unii-ar vrea o mamă, alții-ar vrea un tată,


Unii haine scumpe și pantofi mai mulți, 

Alții vor picioare și-ar umbla desculți,

Unii vor un munte, alții vor o mare,

Unii doar să aibă cele necesare,


Unii vor avere, faimă, bogății,

Alții sănătate pentru-ai lor copii,

Unii vor să aibă propriul răsărit,

Alții doar să uite ceea ce-au iubit...

 

Pelerini prin lume între nu și da,

Fiecare suflet are rana sa!

Nu tot cel ce râde este fericit,

Cum nici cel ce plânge totul a sfârșit!

 

Luptă pentru tine, ușurează-ți chinul,

Iar de nu se poate să-ți accepți destinul; 

Fii cu gânduri bune și să crezi mereu:

Când nu vine nimeni, vine Dumnezeu!

2 comentarii:

  1. Doamne,am auzit aceasta poezie cantata si m-a topit de emotie,de fapt de emotii adunate,amintite si retraite !! Foarte frumoas ca ai hotarat sa o adaugi aici pe blogul tau.Te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Ana! Și eu am auzit-o cântată și m-a emoționat și, de cum am găsit-o, am hotărât să o adaug la Poezii preferate. Mă bucur că si ție îți place! Te îmbrățișez și eu cu mult drag!

      Ștergere

Inscripție pe o ușe (Tudor Arghezi)

Când pleci, să te-nsoțească piaza bună, Ca un inel sticlind în dreapta ta. Nu șovăi, nu te-ndoi, nu te-ntrista. Purcede drept și biruie-n fu...