marți, 24 mai 2022

căi/că-i

                          căi

Există mai multe căi de acces. 

În ultimul timp, în România s-au modernizat multe căi ferate.

Sunt mai multe căi de a face bine cuiva.

Dintre multitudinea de căi de a rezolva problema, am ales-o pe cea mai ușoară. 

Căi de a comunica cu cineva sunt multe, dar eu prefer telefonul. 

 

                          că-i 

E bine că-i spui și lui ce s-a întâmplat. 

Că-i un mare fricos n-am aflat decât acum. 

Nu am știut că-i atât de important pentru tine.

Văd că-i vine tare bine această rochie.

Că-i bine sau nu, tot am s-o fac, așa că nu încerca să mă convingi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inscripție pe o ușe (Tudor Arghezi)

Când pleci, să te-nsoțească piaza bună, Ca un inel sticlind în dreapta ta. Nu șovăi, nu te-ndoi, nu te-ntrista. Purcede drept și biruie-n fu...