duminică, 8 mai 2022

Schimb de inimi (A. Văduva)

Hai să facem 

schimb de inimi,

fără niciun fel de... cost,

Să văd și eu, ți-a fost bine?

Să vezi și tu cum mi-a fost...

 

Hai să facem

schimb de inimi, ori ți-e frică

să-ndrăznești?!

Eu să-nvăț

să dau uitării, tu să-nveți

să mă iubești...


Hai să facem 

schimb de inimi, doar o zi,

măcar atât...

Tu să plângi

cu lacrimi grele... iar eu,

de ele să râd...


Hai să facem 

schimb de inimi... fără să

rostim cuvinte,

Tu s-asculți pe-a 

mea cum bate,

eu s-ascult pe-a ta cum minte...


Hai să facem

schimb de inimi, și-apoi le luăm înapoi...

Tu, pe-a ta, goală și rece,

eu, pe-a mea, plină de „Noi”...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O poveste de demult...

  Am fost atât de impresionată de această întâmplare povestită de mătușa mea, sora mamei, în ceea ce-l privește pe fratele străb...