luni, 16 mai 2022

care/c-are

                                    care

În drum spre sat, am întâlnit două care trase de boi.

Care, cum erau pe vremuri, sunt de mare efect în orice curte.

Copilul care învață, va ajunge o persoană importantă.

Nu care cumva să afle mama!

Pe care ziceai că vrei să îl iei?

Bărbatul pe care tocmai îl bârfești este soțul meu.

Este de admirat mama care-și educă copilul.

Sper că nu va fi nevoit să îl care în spate atâta drum...

În care parte a satului ziceai că locuiește?

Câinele nu va mușca niciodată mâna care îl hrănește.

Care-i acolo, bre?

Magazinul era ticsit cu felurite rochii, de toate mărimile, de toate culorile, care mai de care mai frumoase, mai strălucitoare...

                             

                                    c-are

Omul zicea c-are treabă.  

C-are lucrare de control, a aflat abia acum.

Mi-am dat seama c-are ceva probleme, dar nu știam că e atât de grav.  

N-am știut c-are atât de mulți bani în bancă.

Nu-i da și tu, c-are deja suficient!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O poveste de demult...

  Am fost atât de impresionată de această întâmplare povestită de mătușa mea, sora mamei, în ceea ce-l privește pe fratele străb...