luni, 7 noiembrie 2022

Acomodarea matracucului „acasă”

 Amintiri de-ale matracucului...

Este o nouă zi, o nouă etapă pentru mine. Am ajuns la familia mea, la oamenii mei, într-un cuvânt, „acasă”. Și, dacă tot sunt acasă, e momentul să explorez locul ăsta...



Deci, să purcedem la treabă...
 

 
Trebuie amușinat tot locul ăsta numit „acasă”, de la un capăt la altul... 
 
      

                                               

     Nu cred că se va supăra bunica, dacă mă bag puțin și printre ghivecele ei...

                             

                             

                                     Uau, ce mult mai am de explorat...

                              

 

                              Nu că m-aș plânge, sunt chiar încântat...

                                

                             

Dar ia să văd eu ce vrea tipu' ăla de la familia mea... Să știi că e chiar mișto să faci pe șeful curții...                  

 
                 

Zice că o caută pe bipedă, vrea ceva de mâncare... Cred că o cunoaște, de s-a așezat așa de  confortabil lângă poartă...

                                

 

                         Și asta-mi place, să stau și să meditez... ce norocos sunt...


                              Uau, am găsit afară un băț numa' bun de ros...

                               


Măi, da' buni mai pot fi șlapii ăștia... Nu cred să-i fi văzut pe lista obiectelor cu care n-aș avea voie să mă joc, din moment ce erau chiar sub nasul meu...

                             


                    Ce zici, că-ți cauți șlapii? Nu știu, nu i-am văzut...

                       


                     Eee, dacă am fost cuminte, uite ce-am primit...

                      


               Măi, da-i treabă serioasă cu osul ăsta! De o oră mă chinui cu el...


                       Ia te uită, o minge! Și mai și piuie pe deasupra...

                            


                      Of, că am obosit de la atâta explorat... Ne vedem mai târziu!


Acum îmi încerc cele mai drăgălașe mutre, că am auzit că vom avea musafiri și... vreau să-i „topesc”, nu altceva...

 

Oho, persoane noi! Asta înseamnă un singur lucru: mai multă smotoceală... Oare, i-or fi spus bipezii că „firele mele magice de iubire” o vor însoți până acasă? Dar, ce-mi pasă mie, atâta vreme cât brațele astea iubitoare mă țin strâns...

                             


Cred cu adevărat că am dat-o gata... Dragoste la prima... îmbrățișare, ce mai...

 

Ei, cam astea sunt primele mele impresii despre „acasă”... Cred că v-am lămurit că sunt dintre cele mai bune...



6 comentarii:

  1. Ce mititel era! Acum e un mare răsfățat!😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Câtă dreptate ai! E un foarte mare răsfățat... 🐾 Dar îl iubim mult! Mulțumesc pentru comentariu! 😍💖

      Ștergere
  2. Nu pot sa creeed...ce micut era Flutur. Se vede de la o posta ca era smecheras de mic, nu mai zic ca era si un rasfatat ca si acum. Mi-au placut toate pozele cu el, de imi vine sa ti le fur. 😉Stii, mi-ar placea ca intr-o zi sa povestesti unde l-ai gasit, cum l-ai luat, etc... E tare frumos cum statea el in bratele tale, cred ca se si gandea: Taci, ca ea e mami a mea si o voi iubi toata viata, ea ma va iubi si ma va rasfata cel mai mult din toata omenirea. Mi- a placut foarte mult. Sunteti minunati si noi va iubim are mult. Va pupam, gasca faina! 😘💕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult pentru comentariu, dragă Silvia! Era, într-adevăr, tare șmecher, încă de mic, dragul nostru Flutur. Despre cum a ajuns matracucul la noi în familie am scris deja, prin martie, în Aventurile matracucilor, "Cum a ajuns matracucul parte din familia noastră". Mă crezi că nu am găsit nicio poză cu mine și Flutur de când era mic? Cred că doar i-am făcut poze, lui și celorlalți din familie, așa cum apare aici în brațele cumnatei mele, sora lui Luci. Oricum, ai dreptate, Flutur o iubește tare mult și pe ea. Vă pupăm și noi și vă îmbrățișăm cu mult drag! 😍🤗

      Ștergere
    2. Aaaa, da, am uitat. Am mai citit-o odata acum, scuze. Serios? Nu ai nici o poza cu Flutur cand era mic? Imi pare rau ca nu ai. Ce sa spun, decat ca si eu va imbratisez, dragilor. ❤💕

      Ștergere
    3. Stai liniștită, nu-i nicio problemă. Chiar îmi pare rău că n-am și eu poze cu mititelul de Flutur... Mai caut prin arhivele familiei... Numai Luci de nu mi-o fi făcut cu camera, filmare s-ar putea să am, dar când am încercat să pun pe blog o filmare cu Capucino cum se bălăcește în ligheanul cu apă pe când era micuță, nu-mi permite, mi se spune că e prea mare... Dar nu-i nimic, am la poze cu Flutur uriașul o grămadă. O zi faină și... pupici, gașcă! 😍

      Ștergere

Codruț și concertele

  Și iată că a venit și primăvara mult-așteptată, atât de noi, cât și de neprețuitele noastre matracuci care abia așteptau să st...